Nevíš si s něčím rady? Ozvi se naší Lence na 773 788 710 nebo lenka@puravidashop.cz. Poradí, pomůže a ušetří ti čas.
Zákaznická podpora:objednavky@puravidashop.cz

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace zboží v záruční lhůtě:

  1. Objevíš-li v objednávce nějakou chybu nebo vadu na doručeném zboží, dej nám, prosím, co nejdříve vědět. Napiš nám na objednavky@puravidashop.cz, nebo zavolej Lence na +420 773 788 710. Čím dřív nám o tom řekneš, tím větší je šance, že celou situaci dokážeme ke vzájemné spokojenosti rozuzlit.
  2. Záruka na veškeré naše zboží je 24 měsíců. Platí ode dne, kdy si zboží převezmeš. Při správné péči Ti naše kousky samozřejmě vydrží déle.
  3. Změny vzniklé opotřebením, špatnou péčí nebo dokonce poškozením při používání, reklamovat, bohužel, nelze.
  4. Abychom ti mohli zboží vyreklamovat, musíš nám ho přinést nebo poslat kompletní a čisté.
  5. Tvou reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdřív, maximálně ale do 30 dnů. Pokud bychom to nestihly, dáme ti vědět.
  6. Zboží k reklamaci nám pošli na adresu Pura Vida ateliér s.r.o, Minská 5, Brno, 61600. Do balíku přilož reklamační formulář a fakturu. Balík pošli doporučeně a doklad o odeslání si radši, pro každý případ, uschovej. Neposílej, prosím, zboží na dobírku.

Chceš to mít z krku co nejdřív?

Pak se ujisti, že:

  • Zboží posíláš suché, čisté a kompletní.

  • V balíku je doklad o zaplacení (nebo jeho kopie) a reklamační formulář.

  • Balíček posíláš doporučeně.

  • Balíček NEposíláš na dobírku.

 

Vrácení a výměna zboží

Zakoupené zboží můžeš bez udání důvodu do 14-ti dnů od doručení vrátit, popř. vyměnit za jiné. Vrácené oblečení nesmí vykazovat známky nošení, musí být čisté a nepoškozené. Zboží nám zašli včetně původního obalu a veškerých visaček na adresu Pura Vida ateliér s.r.o, Minská 5, Brno, 61600. Do balíku přilož formulář pro vrácení či výměnu zboží a fakturu. Vyplněný formulář a fakturu nám můžeš zaslat i elektronicky na objednavky@puravidashop.cz, ovšem nezapomeň v takovém případě přiložit do balíku lísteček se svým jménem, telefonním číslem nebo emailem a číslem objednávky. Balík pošli doporučeně a doklad o odeslání si radši, pro každý případ, uschovej. Neposílej, prosím, zboží na dobírku. Více informací ohledně vrácení zboží najdeš v našich obchodních podmínkách, bod č. 6.

 


Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží, takové zboží odešleme k vyjádření a vyřízení.Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady puravidashop.cz. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale snažíme se vše maximálně urychlit.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců. U zakoupeného zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list.  Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným používáním a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Také není uznána závada způsobena neodborným zásahem a to zejména neodbornou opravou. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s popisem závady. Mělo by mít uvedeno i volbu vypořádání nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou.