Zákaznická podpora:objednavky@puravidashop.cz

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci

  1. Objevíš-li v objednávce nějakou chybu nebo vadu, dej nám to, prosím, hned vědět. Napiš nám na servis@puravidashop.cz. Čím dřív nám o tom napíšeš, tím větší šance je, že umíme pomoct.
  2. Zboží má záruku 24 měsíců. Platí ode dne, kdy si zboží převezmeš. Při správné péči Ti naše kousky samozřejmě vydrží déle.
  3. Změny vzniklé opotřebením, špatnou péčí nebo dokonce poškozením při používání, reklamovat, bohužel, nejdou.
  4. Abychom ti mohli zboží vyreklamovat, musíš nám ho přinést nebo poslat kompletní a čisté.
  5. Reklamace se budeme snažit vyřídit co nejdřív, maximálně ale do 30 dnů. Pokud bychom to nestihly, dáme ti vědět.
  6. Zboží k reklamaci nám pošli na adresu Pura Vida ateliér s.r.o, Minská 15, Brno, 61600. Do balíku přilož reklamační formulář a fakturu. Balík pošli doporučeně a doklad o odeslání si radši uschovej. Neposílej, prosím, zboží na dobírku.

Chceš to mít z krku co nejdřív?

Pak se ujisti, že:

✓ Zboží posíláš suché, čisté a kompletní.

✓ V balíku je doklad o zaplacení (nebo jeho kopie) a tento formulář.

✓ Balíček posíláš doporučeně.

✓ Balíček NEposíláš na dobírku.


Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží, takové zboží odešleme k vyjádření a vyřízení.Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady puravidashop.cz. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale snažíme se vše maximálně urychlit.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců. U zakoupeného zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list.  Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným používáním a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Také není uznána závada způsobena neodborným zásahem a to zejména neodbornou opravou. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s popisem závady. Mělo by mít uvedeno i volbu vypořádání nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou.