Reklamace

Jak postupovat při reklamaci

  1. Objevíš-li v objednávce nějakou chybu nebo vadu, dej nám to, prosím, hned vědět. Napiš nám na lenka@puravidashop.cz nebo zavolej Lence na +420 773 788 710. Čím dřív nám o tom řekneš, tím větší šance je, že umíme pomoct.
  2. Zboží má záruku 24 měsíců. Platí ode dne, kdy si zboží převezmeš. Při správné péči Ti naše kousky samozřejmě vydrží déle.
  3. Změny vzniklé opotřebením, špatnou péčí nebo dokonce poškozením při používání, reklamovat, bohužel, nejdou.
  4. Abychom ti mohli zboží vyreklamovat, musíš nám ho přinést nebo poslat kompletní a čisté.
  5. Reklamace se budeme snaži vyřídit co nejdřív, maximálně ale do 30 dnů. Pokud bychom to nestihly, dáme ti vědět.
  6. Zboží k reklamaci nám pošli na adresu Pura Vida ateliér s.r.o, Minská 15, Brno, 61600. Do balíku přilož reklamační formulář a fakturu. Balík pošli doporučeně a doklad o odeslání si radši uschovej. Neposílej, prosím, zboží na dobírku.

Chceš to mít z krku co nejdřív?

Pak se ujisti, že:

✓ Zboží posíláš suché, čisté a kompletní.

✓ V balíku je doklad o zaplacení (nebo jeho kopie) a tento formulář.

✓ Balíček posíláš doporučeně.

✓ Balíček NEposíláš na dobírku.